reklama

Pupok sveta

alebo kto môže viac ako ja?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mám 18...

Čo všetko ste si vtedy mysleli? Čo všetko si myslíš, keď máš 18? A čo si myslíš, že budeš robiť, keď 18 mať budeš?

A čo viete už dnes? Ja som to už zistila...

Zrazu zistíš, že si dospelý. Čo si dosiahol? Čo sa zrazu zmenilo?

Nič?

Všetky tvoje predstavy, čo raz urobíš keď, sa staneš dospelý, môžu byť zrazu reálne. Keď som bola mladšia, myslela som si, že keď budem mať 18, budem mať super partiu, kopec kamošov, super chalana budem Silvestrovať na nejakej chate, kde sa budeme lyžovať, samozrejme príchod Nového roka patrične oslávime veď už budem dospelá. Môžem robiť čokoľvek...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tejto domnienke som sa aj ja dožila svojich 18. A aj Silvestra, veľmi som sa naňho tešila. Nakoniec, keď mám dnes 18, zistila som, že svet mi neleží pri nohách, ale že ja ležím na tomto svete, ukázal mi to a došť kruto som sa udrela, ale v mojom prípade si to odnieslo ľavé koleno.

V mojich snoch mal byť ten Silvester na chate. Nakoniec som sa v realite v tento týždeň chystala iba na disku s kamoškou. Ale dokonca ani tam som sa nedostala...

Tesne pred mojím vysnívaným osemnástym Silvestrom som sa bola lyžovať. A zistila som jendo, ani po desiatich rokoch na lyžiach niesom profik a nikdy neviete, čo sa vám môže stať. Tak som dopadla aj ja. Večer som strávila na pohotovosti a odišla som našťastie iba zo zabandážovaným kolenom. A svoj nádherný Silvester som trávila doma, sama zo svojimi rodičmi. Takýto Silvester som nezažila už desať rokov. A v mojich 18 som si to užila naplno. Sama a opustená...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som si uvedomila, že mať 18 neznamená vôbec nič...

Ak si myslíte, že ste pupok sveta, tak ten svet vám ukáže, čo je potom on. Iba jedná silná päsť, ktorá vás vráti späť na Zem, kam patríme všetci:)

Eleonóra Olšavská

Eleonóra Olšavská

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

No to je dosť filozofická otázka.Ja neviem, kto som...Veď sa pozri na tú fotku, prečítaj si jeden článok a pochopíš aké šidlo sa na teba pozerá:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu